Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kontorex Vilken super service!   101797  
IT-Körskolan Dålig support   111225  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   95845  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  99323  
Dackonline.se bra priser (2)  101567  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   100734  
ink66.com Billigt billigt...! Rekommenderas!   110693  
Gullgrodan Coola kläder och prylar   107447  
kidsbutik Jättenöjd!   101528  
MellMine Massor med prylar :-)   103543  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   101665  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   106964  
LampGallerian.se Snabb Leverans   103295  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   101056  
textilboden Bra service och leverans   102711  
Cabom Tusen Tack!   104685  
Solhem Inredning Kanonbutik   89251  
vingrossen Vingrossen! (1)  98557  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   109005  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  101246  
Café ett Rekommenderas !!!   94748  
Marineproof Snap davits!!   107269  
RosenBoden Bra Service..   107815  
Intropris.se Mvg!   109986  
ihemmet dålig kvalite   107894  
Stor & Fin Tusen tack   103704  
Aroma Creative bra   84580  
Stor & Fin Hemsida   102080  
zmaka.se ang beställning (2)  109372  
uteungar.se suveräna ullkläder!   103945  
    << sida 31 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)