Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dustin Home Kanonbra   107761  
Bodystore Kanonbra   101440  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  102782  
Outdoorstore Kan rekomenderas   102034  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  101129  
Belysningsdesign.se Mycket god service   100507  
Kinabutik Viktminskning   98319  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   101473  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   97873  
Förskottsbetalning (3)  97266  
Guarana Puro Enegize yourself   97713  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   97359  
Textilonnet.se Jättebra service!   99183  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   99639  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   97247  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   102531  
Shoppingbutiken Alla tiders   99866  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  106805  
smspengar.se inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se (1)  103121  
Skistore.se Inspirations sidan nr 1 (1)  88654  
Kinabutik Fram med kina sker   90680  
Kinabutik Bra butik i Göteborg   114734  
Kinabutik Kinabutik.se   107356  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   104670  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   106357  
Webbshoppen.se bra service   110005  
Café ett Kanon!!   98118  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  106855  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   97489  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   104731  
    << sida 34 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)