Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kidsplanet Bra kvalite   101265  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  104252  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   80615  
globalsport Brett Sortiment!   99712  
Skistore.se bra butik   99720  
gycklaren.com problem (1)  110697  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   103281  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  99030  
Dataknuten Lång väntan på varor   102960  
Belysningsdesign.se Bra   104947  
Concept Snygg sida   90253  
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   98759  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   104851  
Trailer Träsh Mycket bra!!   112047  
Alienbase Metallica biljetter   113297  
Mine. Utmärkt kundservice!   107654  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   103726  
DiaDirekt Bra service   111608  
DiaDirekt bra service   101966  
zmaka.se Slö...   101539  
ginatricot ENGREN   97778  
Hotlix Goa Maskar!   85004  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  101898  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  96186  
ginatricot bäst!   100327  
Strumpbutiken Super snabb leverans   101309  
Headstyle Håller med!   101526  
Michaela de la Cour snabb service   97059  
uteungar.se DYRA!! (1)  104554  
KSO Rekomenderar KSO   103752  
    << sida 35 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)