Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99718  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   97896  
Gavelins silver Kanonbutik!   97147  
ZooSajten Onödigt strul!!   102720  
Nylanders Mattor Bra service   102258  
Nordic Racing Sjysst service   106753  
Breeze Clean butik..   112155  
CD WOW! Klockrent   103995  
SthlmCompany Intressant   107467  
Pimpinella.org Bra service   109881  
Skistore.se fungerar utmärkt   113954  
Mine. Rekommenderas   102842  
uteungar.se fina regnkläder   99801  
grooming Snabb service och bra utbud!   104206  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112479  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104699  
reginamarine Bra sida   101073  
pagoni Bäst i test!   105348  
zmaka.se sååååååååå gott   110904  
uteungar.se uteungar.se (1)  112711  
MadDog Bra servise   108062  
Skistore.se rea   100713  
uteungar.se barnkläder   116089  
TUNES Kul tjänst   109959  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118695  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114226  
pagoni rekommenderas varmt   101288  
Sekanum ojojoj   106502  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104784  
elonline Snabbt och enkelt   106527  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)