Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Såna goda svampar   102107  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   98732  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   104815  
Skistart Toppen!   104237  
Alienbase alienbase.com   100669  
satpro SNABB LEVERAN (1)  105398  
Kortdesign Kvalitet och bra service   109873  
Kondomkungen Kul med olika sorter   91085  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  103762  
ClipLine SNYGG! (3)  104238  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  114817  
Strumpbutiken Sockclips (1)  105222  
Sex in the city bra service!   99871  
zmaka.se Nöjd!   106931  
zmaka.se Betalningssätt (1)  100361  
Hotlix Goda små skryp!   106061  
Tassalogen Mycket bra!   100103  
guldfisken bra (1)  103549  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  101860  
The Northerner Har prövat... (3)  108018  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   104765  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  101654  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  110512  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  112582  
Kul för oss som driver dem!   111720  
Hitta Butik. (2)  117512  
arteq Bästa butiken på nätet   112945  
Dukatbord.se Äntligen!   116449  
fishonnet Multirullarna   114464  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   110149  
    << sida 38 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)