Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   290221  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   282466  
TemNet Bra Service   282610  
elnu.se Fake butik   306231  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   281951  
TemNet Utmärkt Service   275558  
pooltime Bra butik   271115  
Slipskungen.se   276552  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  275793  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  271191  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   266048  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   261648  
Heart Line Store bara linedance (1)  235675  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  254638  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   246510  
InkStation Skumrask   266937  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   258153  
Fina Liv Utmärkt Service   258003  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  244546  
APO101 10 av 10!   248089  
nitrohead Väldigt nöjd!   248101  
ClaesEklund.se Utmärkt service   245795  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   243873  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   237996  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  277770  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   251980  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   243140  
Chokladbudet chokladbuden   227257  
Make me smile Doft i garderob (1)  241549  
Make me smile Perfekt (1)  230689  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)