Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114198  
Tretti.se Nej tack tretti   121376  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   115882  
SthlmCompany Snabba   108317  
Rofa snyggt   90365  
smink.nu Hmm. (2)  108742  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115231  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121249  
zmaka.se svamp   108825  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121397  
Minibike Sweden stöld (3)  105069  
Payson Helt störda (4)  102659  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109468  
Inkclub Bäst (3)  104497  
LensWay 95%   107983  
Tretti.se vem (3)  106010  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106180  
Unispel Mycket snabb support   108670  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106614  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  111015  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107474  
Bengans Skivbutik bengna   109185  
Lastbryggan AB Kund i många år!   121985  
Lenses4net Lenses4net   102665  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130461  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  126926  
zmaka.se svampbuticken.com   126012  
Rätt kul samtidigt (3)  121749  
caliroots ASBRA   102434  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  117876  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)