Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   218671  
Rehifi.se Trevlig butik   237363  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   244257  
DjurMaxi.se Kontakt?   228745  
tobakshandlaren tobak   233063  
Hemsjön Toppenbutik   227598  
Trygg e-handel   236716  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  228990  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   230798  
Fönster Fixaren skitföretag   227647  
Biglife.se toppen   219075  
Butik Täppan Trevlig butik   224716  
Euroflorist dålig leverans   225205  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  229994  
hatshop hatshopen göteborg   233561  
Darlingsguld bling bling   229697  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   233214  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  218193  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  231420  
Bulbs.se Blåklint (1)  226386  
Patris Mycket nöjd! (1)  230382  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  222446  
DjurMaxi.se dåligt   224187  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  228638  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  225162  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222031  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   224663  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  222159  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   207429  
Förstå Facebook-annonsering   211749  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)