Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Crystal Memories Trevliga killar!   135466  
clazzyfashion Blåsare! (3)  129766  
Ny sortering på hittabutik.se   123201  
xajon Hjälmköp   119311  
Bynor Billig värmepumpsbutik   122318  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   129208  
ciggtorget (1)  125526  
Läder & Järn Namnsmycken   123265  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   100996  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   118522  
Bodegashop.com Fraktbolag   117381  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   126024  
Caravan AB bemötande   125464  
ciggtorget (3)  123861  
Fredashop BÄST!!!   130435  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   124342  
Racketshopen com Mycket nöjd!   128322  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   115305  
Spastugan.se Toppen!   127400  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   111050  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   133950  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   132314  
Bodegashop.com Bluff och båg (5)  131894  
euroClinix Leverans   124520  
Tradera En räddare i nöden!   126312  
Busbjörnen Sjukt snabb leverans   138557  
Fönster Fixaren snabb leverans   125467  
zmaka.se Bakgrund (1)  124906  
Hygienshoppen Bra butik   119491  
scandinavianstuff.com Nostalgi   125113  
    << sida 14 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin