Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik21   118465  
butik21 Mer än godkänt   114070  
Chokladpralin.se SUPERservice   113873  
usa bildelar bra service   112817  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   110181  
helihak heja gunilla   108926  
E&E Glasses !   89304  
butik21 Fantastic Service   110030  
Creations by Lis Älskad!   97911  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   96177  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   101895  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   111805  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   98595  
butik21 Fullt Godkänt   105647  
ski dad Grymt nöjd!!   113990  
butik21 butik21   102341  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   109820  
Rockflame.com DeathStar   100766  
mattconcept Väldigt Bra service!   106260  
lilla pärlan Trevlig   128216  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   115987  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   115603  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   97818  
butik21 Jättebra   95662  
butik21 Stödstrumpor   115607  
PY Hobby Kanonbutik   110145  
PY Hobby superbra!!   108709  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  103400  
Elektronikgruvan Tips   102919  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  111240  
    << sida 18 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin