Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  99849  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   101972  
procore Bra service & utbud (1)  109335  
butik21 butik21   106849  
zmaka.se Bra service & utbud   101106  
Ergohuset Tack (2)  102175  
Ergohuset Stor kunskap   101913  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   103601  
bilradiohuset.se Toppen!!!   100649  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  104340  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  98545  
djurshopen dåligt upplägg (3)  103370  
MartinsColor.com Jättenöjd!   94222  
butik21 Stödstrumpor   104305  
Butik Stylish Mycket bra service!   99912  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   105409  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   93264  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  97989  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   102740  
butik21 stödstrumpor   85465  
Nu är tävlingen avgjord   98666  
Kontors24.se Nöjd kund   104402  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   96807  
butik21 +++++   101399  
Spastugan.se Snabbt och bra!   94336  
butik21 Stödstrumpor   97987  
Spelexperten.com Bra utbud,   90492  
butik21 *   114073  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  102624  
Fiskehörnan Snabb leverans   102914  
    << sida 21 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin