Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
provrummet Helnöjd   93213  
kontorex Super +++++   103420  
ecoloco Proffsig service   101208  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   84418  
wallinsfiske KANONNÖJD!   96403  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   98253  
artistbutiken artistbutiken.se   104407  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   103182  
Cicograf www.cicograf.se   85589  
Cicograf Fantastiska produkter   104185  
Heelicious - Sexiga skor Var?   116419  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   106601  
MyHavtorn Fantastiska produkter   86909  
trend4you Kula grejer   109583  
streetlab snowboard (1)  97520  
SMSGULD.se smsguld   102921  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   100061  
nim Helnöjd :)   102666  
Nordic Ice ismaskiner   83369  
Spelexperten.com Nöjd   107086  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   100654  
Dunken.se Snabba leveranser   101054  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   100670  
Alienbase kanonservice   103718  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  95126  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   100924  
Lifestylesport fina båtar   83430  
Väskan.com Service som den borde vara   106870  
Parfym.se Fundering (2)  88252  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   108120  
    << sida 27 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin