Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
us webbutik Se upp   98510  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  101246  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   112730  
Clean Cut Design Tummen upp!   94997  
frozza.se God service hos Frozza.se   100462  
pwss Rekommenderas varmt   92029  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  95834  
Lyckogram Personligt och prisvärt   110724  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   104107  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   102822  
Cicograf namnskyltar   106749  
Cicograf Cicograf   86006  
Amorina Boutique Supernöjd   85186  
En mer personlig presentation av din webbutik   99639  
MadDog MadDog (1)  96086  
IT-Körskolan Bedrägeri   96236  
Café ett Kanon   97780  
Flora Linnea Rosor via nätet   97493  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   95747  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  97460  
Nyhet för butiksägare   91923  
zmaka.se Snabba   97352  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   95729  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  92216  
KLOCKOR.NU Bra!   81958  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   97898  
Martinshop Bra och seriös butik   96597  
Anysuit International Perfekt   94964  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   97118  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  99133  
    << sida 29 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin