Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99723  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   97898  
Gavelins silver Kanonbutik!   97149  
ZooSajten Onödigt strul!!   102721  
Nylanders Mattor Bra service   102259  
Nordic Racing Sjysst service   106755  
Breeze Clean butik..   112157  
CD WOW! Klockrent   103996  
SthlmCompany Intressant   107473  
Pimpinella.org Bra service   109883  
Skistore.se fungerar utmärkt   113956  
Mine. Rekommenderas   102843  
uteungar.se fina regnkläder   99802  
grooming Snabb service och bra utbud!   104206  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112483  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104700  
reginamarine Bra sida   101075  
pagoni Bäst i test!   105350  
zmaka.se sååååååååå gott   110914  
uteungar.se uteungar.se (1)  112715  
MadDog Bra servise   108063  
Skistore.se rea   100715  
uteungar.se barnkläder   116091  
TUNES Kul tjänst   109966  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118696  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114229  
pagoni rekommenderas varmt   101292  
Sekanum ojojoj   106506  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104788  
elonline Snabbt och enkelt   106529  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin