Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   290253  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   282500  
TemNet Bra Service   282658  
elnu.se Fake butik   306276  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   281993  
TemNet Utmärkt Service   275601  
pooltime Bra butik   271156  
Slipskungen.se   276594  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  275838  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  271233  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   266096  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   261693  
Heart Line Store bara linedance (1)  235719  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  254689  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   246553  
InkStation Skumrask   266991  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   258200  
Fina Liv Utmärkt Service   258050  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  244597  
APO101 10 av 10!   248139  
nitrohead Väldigt nöjd!   248152  
ClaesEklund.se Utmärkt service   245862  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   243918  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   238044  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  277822  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   252031  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   243182  
Chokladbudet chokladbuden   227300  
Make me smile Doft i garderob (1)  241592  
Make me smile Perfekt (1)  230733  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin