Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114202  
Tretti.se Nej tack tretti   121379  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   115885  
SthlmCompany Snabba   108319  
Rofa snyggt   90366  
smink.nu Hmm. (2)  108746  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115233  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121251  
zmaka.se svamp   108833  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121400  
Minibike Sweden stöld (3)  105072  
Payson Helt störda (4)  102663  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109476  
Inkclub Bäst (3)  104501  
LensWay 95%   107989  
Tretti.se vem (3)  106011  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106187  
Unispel Mycket snabb support   108674  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106623  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  111019  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107476  
Bengans Skivbutik bengna   109188  
Lastbryggan AB Kund i många år!   121987  
Lenses4net Lenses4net   102670  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130465  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  126929  
zmaka.se svampbuticken.com   126024  
Rätt kul samtidigt (3)  121751  
caliroots ASBRA   102436  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  117879  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin