Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
sparadata toppen service och bra prylar   110355  
Butik6 Bra   110442  
Megashop 10poäng   114034  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  116853  
sparadata fel namn, bra produkter   113964  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   92802  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   111282  
smink.nu Info om www.smink.se (9)  120532  
Hiko.se Slarvigt packeterat (2)  118830  
bilstil.se   114575  
Beställt och fått:)   110794  
Digitalboxen.com Mycket bra   99731  
J.NO Fitness J.NO Fitness   116269  
Linda Hanna eller Micke??   109992  
Bokbörsen Varför?   117431  
Konstigt??? (2)  114076  
WebbElektronik Billiga och bra service   117316  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   116590  
console Super bra service och riktigt bra priser   118855  
Mixshop   112125  
acwellness.com Bra hjälp!   111872  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  99873  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   115122  
USB-STARS AB Snabb leverans   111363  
streetaddict snabb leverens (2)  113654  
Vad är detta???? (1)  109319  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   112556  
Funkar fint   113065  
Hitta butik (2)  107318  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  112856  
    << sida 43 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin