Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Vilka Häftiga Presenter (5)  109449  
Fruktbudet Vill bara rekomendera Fruktboden   110800  
Nails, Body & Beauty Bra   112838  
Nallebudet roligare få utkört som chokladogram (3)  107315  
Wettergrens Otrologt bra service   111528  
Nallebudet Rolig idé (4)  116133  
AYA Coola Japanska samlarfigurer   110700  
Japanska leksaker och Design leksaker   108941  
Kondomkungen Snabbt och enkelt!   112296  
www.sexandtoys.dk (1)  93139  
golfstore Kanon!   94453  
pedalogerna Trevligaste proffsbutiken för elitcyklister och motionärer !   111265  
Björklinge Bildemontering AB Bra priser   115163  
mcmobil.com Bra med små butiker, kul, MC MOBIL   108504  
MobilGlitter.se Vill rekomendera denna butik (1)  114364  
Kan bara hålla med!   114122  
vita tänder på 1 veckan perfekt resultat (5)  112123  
Usabil.nu Bäst   93514  
Ve SUNDBERG   109200  
Skistart Bra butik!   111382  
Nyttigt för både Amatör & Proffs   112533  
Nallebudet   108651  
Det 3-dimensionella vykortet!   109205  
Stenkläder Stenkläder (4)  114656  
Skobutik   111713  
Babysimshopen Cool site!   95273  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  110249  
Reparera dykardräkter   108619  
Tips på snygga saker till hemmet   110030  
Kanon Sida! (1)  104442  
    << sida 45 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin