Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
EsZmycken EsZmycken = Lycka   92697  
EsZmycken Något alldeles extra!   88757  
EsZmycken fina smycken   89372  
EsZmycken välgjorda annorlunda smycken   88225  
EsZmycken Modern och tuff - Snygg och klassisk   88496  
EsZmycken Snygg design   87022  
EsZmycken Smycken.   83739  
EsZmycken Nöjd   72465  
Suzahlsa Design Bra butik!!   85217  
scandinavianstuff.com Scandinavianstuff (1)  86486  
Radiostyrda-modeller.se Bra Butik!   70893  
Drickaprylar.se Snabb leverans!   84631  
Barngrottan Barnkläder Bra butik   85746  
Fetish Shoppen Fetish shoppen en Bluffsida?   87247  
Fantastiska Barn Mammakläder   71129  
Kaxiga barn Fräscha kläder och snabb leverans   85922  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kostyme-viking   85314  
Älskade Barn AB Tack! (1)  107929  
Bubblebox En av de bästa!   87587  
HighCoast Shop Superbra priser   83805  
Lady Big & Beautiful Nöjd kund   85055  
burspecialisten Rekommenderas inte!   86121  
TLC Sweden Väldigt coolt sortiment   88055  
Bodegashop.com Bra kombi.....   87456  
Impecta Fröhandel Dålig (1)  86419  
P&B inredning Bra priser   84202  
Lustgruvan Aldrig mer   85434  
hundteknik.se Wow - Kanonbra personal!   90675  
Lady Big & Beautiful Superfina kläder, snabb leverans   90298  
clazzyfashion Varning   89738  
    << sida 16 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna