Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LaserTonerClub.se Bkluff!!!   224436  
Butik Täppan Hittade det jag sökte (1)  224126  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Mycket, mycket bra service (1)  220700  
elnu.se Fungerat bra tidigare   221123  
Aktiv syn Räddade min syn med Klarin Perfekt   222260  
RA slöjd Fantastikt!   220544  
Make me smile Underbara dofter utan nysningar!   209901  
24MX.se Okunnig personal   200023  
Karlströms motor Bra service   198968  
Hc Design Shop Bra service   193100  
scandinavianstuff.com Utmärkt!!   196999  
Tjejsan.se Jättebilligt   193960  
happery.com Lurad   194161  
LaserTonerClub.se Polkapig   191536  
Styling4u Varning   190712  
LaserTonerClub.se Svindel...   188327  
Xtreme365 AB Lurad   189099  
Power Toys AB lurenderier (1)  190002  
Mediamagazinet Bra begagnade lp skivor   186759  
Bodegashop.com transaver   187213  
Bodegashop.com transaver   187589  
Bodegashop.com retur pengar   187346  
johansport.com Träningsprodukter   186075  
Styling4u Rena rama bluff företaget   192415  
Billigakondomer.se Jättenöjd!!   192619  
TemNet Jätte snabb leverans, bra service!!!   192033  
Make me smile Väldigt nöjd!   193154  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   194788  
TemNet Bra Service   194410  
elnu.se Fake butik   200300  
    << sida 4 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna