Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  81115  
Ny sortering på hittabutik.se   81178  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  81857  
Qantari Qantari (1)  81662  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   80970  
xajon Hjälmköp   78229  
Haga Cykel Haga linköping   79176  
Bynor Billig värmepumpsbutik   77664  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   81217  
ciggtorget (1)  77924  
Läder & Järn Namnsmycken   79075  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   68695  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   78577  
Bodegashop.com Fraktbolag   79244  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   68055  
theTshit Snälla och trevliga.   80072  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   78173  
Caravan AB bemötande   77360  
ciggtorget (3)  77398  
Fredashop BÄST!!!   80002  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   79476  
bythjul.com 10/10 Hjul!   79120  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  78553  
Racketshopen com Mycket nöjd!   78325  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   77272  
Spastugan.se Toppen!   78363  
Rockwear Handla inte här! (1)  79419  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   73777  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   81963  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   84118  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn