Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  74294  
Ny sortering på hittabutik.se   74246  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  76781  
Qantari Qantari (1)  74707  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   73750  
xajon Hjälmköp   71423  
Haga Cykel Haga linköping   72160  
Bynor Billig värmepumpsbutik   70861  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   73948  
ciggtorget (1)  70842  
Läder & Järn Namnsmycken   71793  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   63692  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   71559  
Bodegashop.com Fraktbolag   71605  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   63363  
theTshit Snälla och trevliga.   72765  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   71584  
Caravan AB bemötande   70467  
ciggtorget (3)  70351  
Fredashop BÄST!!!   72542  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   72109  
bythjul.com 10/10 Hjul!   72818  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  71211  
Racketshopen com Mycket nöjd!   71201  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   70195  
Spastugan.se Toppen!   71500  
Rockwear Handla inte här! (1)  72613  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   68847  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   74361  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   76229  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn