Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  97352  
Ny sortering på hittabutik.se   92948  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  97672  
Qantari Qantari (1)  95938  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   92602  
xajon Hjälmköp   90443  
Haga Cykel Haga linköping   93736  
Bynor Billig värmepumpsbutik   92919  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   97735  
ciggtorget (1)  95668  
Läder & Järn Namnsmycken   91684  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   76483  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   90017  
Bodegashop.com Fraktbolag   90091  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   77149  
theTshit Snälla och trevliga.   98070  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   95379  
Caravan AB bemötande   94818  
ciggtorget (3)  93933  
Fredashop BÄST!!!   98482  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   94417  
bythjul.com 10/10 Hjul!   93925  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  93236  
Racketshopen com Mycket nöjd!   92366  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   87762  
Spastugan.se Toppen!   94066  
Rockwear Handla inte här! (1)  98562  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   84043  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   98925  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   98779  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn