Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  73496  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  71910  
Blingit.se Bra utbud!   73537  
WilFli Super bra och snabb   70033  
Minipeople bra butik   72663  
Clean Cut Design Super   66761  
lilaella LilaElla   70672  
legavenue Varning!!   71318  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   70216  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   73133  
Minipeople Vilken service!   73170  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  69037  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   72488  
provrummet Helnöjd   68739  
Bananaz.se Supernöjd!   75135  
kontorex Super +++++   75437  
ecoloco Proffsig service   75074  
TV-idoler en super bra säljare   73075  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   60092  
wallinsfiske KANONNÖJD!   71766  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   73221  
artistbutiken artistbutiken.se   76271  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   76459  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   76176  
Cicograf www.cicograf.se   62111  
Cicograf Fantastiska produkter   75337  
Heelicious - Sexiga skor Var?   80580  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   79589  
MyHavtorn Fantastiska produkter   62923  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  79329  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn