Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lyckogram Mycket nöjd!   70000  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   55159  
Kinabutik Kinabutik gbg   66562  
TV-idoler Bob påslakan   54336  
Hyrahyra Grym sida   67126  
enchant Snabb och bra service (5)  66599  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   65320  
Hattpinnen Supernöjd   65448  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  65244  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  64977  
frozza.se SNyggt Även för herr   67061  
provrummet Nöjd kund   66794  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  66220  
Solhem Inredning ny favorit (1)  66047  
Beauty4u Superbra öronljus!   65289  
LampGallerian.se underbart   67116  
TV-idoler HÖG servic!!!   66669  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   67669  
parkettbutiken skojare   67728  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   67030  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   55899  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  69770  
TV-idoler Allt bra!   67335  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   68104  
TV-idoler Toppen!!   66465  
2FUN Kanonbra priser   53946  
zionesse Bra butik   67693  
uteungar.se Suveräna byxor   67846  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   69135  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   70627  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn