Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni rekommenderas varmt   64974  
Sekanum ojojoj   66129  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   64857  
elonline Snabbt och enkelt   64224  
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   65752  
uteungar.se snabb leverans :-)   66012  
Bananaz.se riktigt bra!!!!   55332  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   64366  
weralena.se Super....   65435  
Moulinex Krups Snabb leverans   64559  
kundfinans.se men det är smidigt (1)  65905  
ownlabel Broderar på kepsar med   64004  
kundfinans.se sökte lån (2)  65438  
Kleio Trevlig butik!   66995  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  69647  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  67425  
zmaka.se Trevlig butik!   65702  
Spastugan.se Underbart!   66024  
fishonnet Fiskepö   56870  
Glaspärlor.se Jättefina pärlor och bra priser!   65388  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   65398  
Rejoy.se Rejoy   64442  
streetaddict Schysst Butik   53486  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för presenten!   65399  
Bananaz.se Snabbt och billigt!!   64676  
stayhard Grymma märken!   63688  
zmaka.se faktura (1)  66555  
fannyhair fanny hair   65104  
Flora Linnea Bra postorder!   67376  
SwedishSnus.com Grym   67601  
    << sida 51 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn