Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kortdesign Kvalitet och bra service   77035  
Kondomkungen Kul med olika sorter   62795  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  73531  
ClipLine SNYGG! (3)  74384  
Sexshopen.net Shopen suger   72272  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  74326  
Strumpbutiken Sockclips (1)  72445  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  72622  
Pokerbolaget Nöjd.   61024  
Sex in the city bra service!   71100  
zmaka.se Nöjd!   78435  
zmaka.se Betalningssätt (1)  71980  
Hotlix Goda små skryp!   74255  
Tassalogen Mycket bra!   71697  
3nity.se BLUFF (4)  74164  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   74439  
guldfisken bra (1)  74015  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  71933  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   64066  
The Northerner Har prövat... (3)  74666  
Diarydreams finns inte (1)  72667  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   73655  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  71931  
Sally & Sara Sally och sara   71804  
scstyling.com Bra service   73480  
happyhair Bara strul. (5)  74080  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   77258  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  75153  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  80444  
Kul för oss som driver dem!   75353  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn