Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   66056  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  77723  
ClipLine SNYGG! (3)  77674  
Sexshopen.net Shopen suger   79652  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  81252  
Strumpbutiken Sockclips (1)  76851  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  76161  
Pokerbolaget Nöjd.   63754  
Sex in the city bra service!   74773  
zmaka.se Nöjd!   82178  
zmaka.se Betalningssätt (1)  75838  
Hotlix Goda små skryp!   79643  
Tassalogen Mycket bra!   75182  
3nity.se BLUFF (4)  77736  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   78776  
guldfisken bra (1)  77606  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  76191  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   67265  
The Northerner Har prövat... (3)  80342  
Diarydreams finns inte (1)  77916  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   78311  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  75394  
Sally & Sara Sally och sara   74755  
scstyling.com Bra service   78094  
happyhair Bara strul. (5)  78950  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   83854  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  81753  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  85198  
Kul för oss som driver dem!   79562  
Hitta Butik. (2)  85574  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn