Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   57802  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  67518  
ClipLine SNYGG! (3)  68509  
Sexshopen.net Shopen suger   65589  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  67728  
Strumpbutiken Sockclips (1)  66652  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  66755  
Pokerbolaget Nöjd.   56483  
Sex in the city bra service!   65484  
zmaka.se Nöjd!   72565  
zmaka.se Betalningssätt (1)  66265  
Hotlix Goda små skryp!   67817  
Tassalogen Mycket bra!   65996  
3nity.se BLUFF (4)  68774  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   68408  
guldfisken bra (1)  68050  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  66359  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   59206  
The Northerner Har prövat... (3)  68178  
Diarydreams finns inte (1)  66391  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   67481  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  66416  
Sally & Sara Sally och sara   66394  
scstyling.com Bra service   67072  
happyhair Bara strul. (5)  68050  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   70410  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  68247  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  73883  
Kul för oss som driver dem!   69328  
Hitta Butik. (2)  70375  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn