Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Doft i garderob (1)  73024  
Make me smile Perfekt (1)  67867  
pagoni Nöjd!   65779  
Rehifi.se Trevlig butik   67059  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   66575  
DjurMaxi.se Kontakt?   67381  
tobakshandlaren tobak   64629  
Hemsjön Toppenbutik   65380  
electroworld Hejsan   63719  
Mediamagazinet skivor!!!!!   64152  
Trygg e-handel   65155  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  65552  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   63356  
Fönster Fixaren skitföretag   63319  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  63625  
Haga Cykel Perfekt   62824  
Biglife.se toppen   64784  
Butik Täppan Trevlig butik   66795  
Euroflorist dålig leverans   65614  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  65353  
hatshop hatshopen göteborg   65651  
Darlingsguld bling bling   67651  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  69519  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  70595  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   67689  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  66478  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  70516  
Bulbs.se Blåklint (1)  68662  
Patris Mycket nöjd! (1)  70069  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  65697  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn