Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   200275  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   196684  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   198985  
Chokladbudet chokladbuden   182262  
Haga Cykel Epic comp elite-14   197340  
Rockwear 3st metallica t-shirt   195948  
Make me smile Doft i garderob (1)  190870  
Make me smile Perfekt (1)  183224  
pagoni Nöjd!   174734  
Rehifi.se Trevlig butik   187459  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   191475  
DjurMaxi.se Kontakt?   184683  
tobakshandlaren tobak   184844  
Hemsjön Toppenbutik   182974  
electroworld Hejsan   179886  
Mediamagazinet skivor!!!!!   182079  
Trygg e-handel   187324  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  183938  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   184672  
Fönster Fixaren skitföretag   182440  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  187135  
Haga Cykel Perfekt   186462  
Biglife.se toppen   178054  
Butik Täppan Trevlig butik   182874  
Euroflorist dålig leverans   182078  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  182254  
hatshop hatshopen göteborg   186576  
Darlingsguld bling bling   187560  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  197409  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  200306  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn