Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   148464  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   145990  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   147187  
Chokladbudet chokladbuden   136184  
Haga Cykel Epic comp elite-14   145366  
Rockwear 3st metallica t-shirt   143827  
Make me smile Doft i garderob (1)  141615  
Make me smile Perfekt (1)  136038  
pagoni Nöjd!   129576  
Rehifi.se Trevlig butik   136249  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   136317  
DjurMaxi.se Kontakt?   137131  
tobakshandlaren tobak   134084  
Hemsjön Toppenbutik   135234  
electroworld Hejsan   132753  
Mediamagazinet skivor!!!!!   133856  
Trygg e-handel   136016  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  136265  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   134105  
Fönster Fixaren skitföretag   132646  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  133336  
Haga Cykel Perfekt   132585  
Biglife.se toppen   133396  
Butik Täppan Trevlig butik   136119  
Euroflorist dålig leverans   133713  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  134114  
hatshop hatshopen göteborg   134891  
Darlingsguld bling bling   138725  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  140801  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  142962  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn