Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   165839  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   163345  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   164251  
Chokladbudet chokladbuden   151178  
Haga Cykel Epic comp elite-14   162381  
Rockwear 3st metallica t-shirt   160972  
Make me smile Doft i garderob (1)  154986  
Make me smile Perfekt (1)  150536  
pagoni Nöjd!   143887  
Rehifi.se Trevlig butik   153083  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   152909  
DjurMaxi.se Kontakt?   154018  
tobakshandlaren tobak   150620  
Hemsjön Toppenbutik   152058  
electroworld Hejsan   149661  
Mediamagazinet skivor!!!!!   150837  
Trygg e-handel   153078  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  153019  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   151393  
Fönster Fixaren skitföretag   149809  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  150472  
Haga Cykel Perfekt   149360  
Biglife.se toppen   150443  
Butik Täppan Trevlig butik   153509  
Euroflorist dålig leverans   150781  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  148066  
hatshop hatshopen göteborg   151860  
Darlingsguld bling bling   156116  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  158450  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  161188  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn