Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   165737  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   163229  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   164176  
Chokladbudet chokladbuden   150999  
Haga Cykel Epic comp elite-14   162318  
Rockwear 3st metallica t-shirt   160834  
Make me smile Doft i garderob (1)  154939  
Make me smile Perfekt (1)  150471  
pagoni Nöjd!   143817  
Rehifi.se Trevlig butik   152983  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   152830  
DjurMaxi.se Kontakt?   153920  
tobakshandlaren tobak   150532  
Hemsjön Toppenbutik   151977  
electroworld Hejsan   149479  
Mediamagazinet skivor!!!!!   150677  
Trygg e-handel   152989  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  152936  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   151290  
Fönster Fixaren skitföretag   149591  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  150325  
Haga Cykel Perfekt   149273  
Biglife.se toppen   150301  
Butik Täppan Trevlig butik   153310  
Euroflorist dålig leverans   150626  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  148009  
hatshop hatshopen göteborg   151745  
Darlingsguld bling bling   155959  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  158314  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  160985  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn