Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   182525  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   180240  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   180648  
Chokladbudet chokladbuden   166055  
Haga Cykel Epic comp elite-14   178873  
Rockwear 3st metallica t-shirt   177653  
Make me smile Doft i garderob (1)  171822  
Make me smile Perfekt (1)  166468  
pagoni Nöjd!   158352  
Rehifi.se Trevlig butik   169775  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   170191  
DjurMaxi.se Kontakt?   170199  
tobakshandlaren tobak   166980  
Hemsjön Toppenbutik   167980  
electroworld Hejsan   165714  
Mediamagazinet skivor!!!!!   167288  
Trygg e-handel   169823  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  168615  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   167810  
Fönster Fixaren skitföretag   166683  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  167762  
Haga Cykel Perfekt   166425  
Biglife.se toppen   166297  
Butik Täppan Trevlig butik   169950  
Euroflorist dålig leverans   167276  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  164702  
hatshop hatshopen göteborg   169081  
Darlingsguld bling bling   172946  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  176837  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  179079  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn