Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC hmm   76829  
Beställt och fått:)   86177  
Digitalboxen.com Mycket bra   76667  
Sexshopen.net Super shop (1)  93941  
J.NO Fitness J.NO Fitness   88703  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   90438  
Linda Hanna eller Micke??   84520  
Bokbörsen Varför?   89804  
Konstigt??? (2)  87877  
WebbElektronik Billiga och bra service   89815  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   90391  
console Super bra service och riktigt bra priser   92094  
Mixshop   87700  
acwellness.com Bra hjälp!   87149  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  77430  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   89722  
USB-STARS AB Snabb leverans   87021  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   89089  
streetaddict snabb leverens (2)  87868  
smslandet Mycket bra! (1)  84822  
Vad är detta???? (1)  85880  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  92485  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   87959  
Funkar fint   86912  
Hitta butik (2)  83945  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  87927  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  92900  
Hiko.se Dålig service... (2)  90837  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   91820  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  91421  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn