Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   134060  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  132902  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  136374  
Bulbs.se Blåklint (1)  134950  
Patris Mycket nöjd! (1)  135883  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  132651  
DjurMaxi.se dåligt   132267  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  132799  
Spritovin.se Spritovin.se   130662  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  129173  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  130330  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   129566  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   127913  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  127506  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   126988  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   127835  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   127286  
Förstå Facebook-annonsering   127414  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   117790  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  127544  
Haga Cykel bra butik   127157  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  128811  
STORTMODE.se Tack!   128488  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   127437  
Prylgruvan Butik (1)  127101  
5 heta e-handelstrender   131255  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   128414  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  130147  
Rehifi.se bra produkter   129027  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  131378  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn