Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   183143  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  177655  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  185562  
Bulbs.se Blåklint (1)  182120  
Patris Mycket nöjd! (1)  184640  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  179422  
DjurMaxi.se dåligt   180145  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  183162  
Spritovin.se Spritovin.se   173254  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  179440  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  176615  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   177005  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   177034  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  176699  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   175173  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   169540  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   169091  
Förstå Facebook-annonsering   171883  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   155402  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  173614  
Haga Cykel bra butik   172738  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  175532  
STORTMODE.se Tack!   176200  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   176013  
Prylgruvan Butik (1)  177523  
5 heta e-handelstrender   178695  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   173964  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  180502  
Rehifi.se bra produkter   178792  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  183117  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn