Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   164655  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  164007  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  167742  
Bulbs.se Blåklint (1)  165658  
Patris Mycket nöjd! (1)  167099  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  163458  
DjurMaxi.se dåligt   163192  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  165214  
Spritovin.se Spritovin.se   161019  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  161019  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  160894  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   160519  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   159114  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  158886  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   157669  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   157989  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   157222  
Förstå Facebook-annonsering   157941  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   142945  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  158230  
Haga Cykel bra butik   157163  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  159086  
STORTMODE.se Tack!   159611  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   158734  
Prylgruvan Butik (1)  158563  
5 heta e-handelstrender   163093  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   158518  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  161992  
Rehifi.se bra produkter   159599  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  163802  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn