Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   149803  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  149243  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  152658  
Bulbs.se Blåklint (1)  150984  
Patris Mycket nöjd! (1)  152132  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  148668  
DjurMaxi.se dåligt   148119  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  149103  
Spritovin.se Spritovin.se   146542  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  145184  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  145955  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   145425  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   143711  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  143369  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   142242  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   143679  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   142973  
Förstå Facebook-annonsering   143333  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   130526  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  143071  
Haga Cykel bra butik   142568  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  144056  
STORTMODE.se Tack!   144416  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   143503  
Prylgruvan Butik (1)  142962  
5 heta e-handelstrender   147594  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   143961  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  146068  
Rehifi.se bra produkter   144078  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  148214  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn