Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   149754  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  149199  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  152622  
Bulbs.se Blåklint (1)  150939  
Patris Mycket nöjd! (1)  152095  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  148637  
DjurMaxi.se dåligt   148079  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  149068  
Spritovin.se Spritovin.se   146495  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  145144  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  145920  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   145380  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   143664  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  143338  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   142166  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   143622  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   142919  
Förstå Facebook-annonsering   143281  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   130443  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  142989  
Haga Cykel bra butik   142524  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  143972  
STORTMODE.se Tack!   144389  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   143458  
Prylgruvan Butik (1)  142922  
5 heta e-handelstrender   147553  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   143914  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  146022  
Rehifi.se bra produkter   144000  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  148172  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn