Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   140671  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   139396  
google analytics och spårning av e-handel   141843  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   125505  
sexshop69 Grym och seriös sida!   127303  
mediacorner service   135396  
Sexkontakter.se Skönt   129473  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   128622  
electroworld Bra service   128656  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   127680  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   133069  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  126293  
SLIPSKUNGEN De suger   115839  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  128080  
syskonhuset Grym tvillingvagn   128438  
slipsladan Bra priser   126356  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   125499  
Jaktverket helt ok (1)  129333  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  124251  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  129424  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   129671  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   127279  
Nordiskark Super upplevelse   127030  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   116020  
glenza Nytt   117327  
buildor Rek varmt !   127351  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   126843  
Framcigarr AB framcigarr.se   130299  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  125723  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   128504  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn