Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   154813  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   153815  
google analytics och spårning av e-handel   157161  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   136766  
sexshop69 Grym och seriös sida!   139876  
mediacorner service   149867  
Sexkontakter.se Skönt   142419  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   142880  
electroworld Bra service   142546  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   141836  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   147564  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  140152  
SLIPSKUNGEN De suger   128225  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  141438  
syskonhuset Grym tvillingvagn   142905  
slipsladan Bra priser   140029  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   138666  
Jaktverket helt ok (1)  143183  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  140457  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  143603  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   143289  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   141462  
Nordiskark Super upplevelse   140614  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   128240  
glenza Nytt   128788  
buildor Rek varmt !   141541  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   141327  
Framcigarr AB framcigarr.se   146242  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  140270  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   143116  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn