Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   172136  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   170589  
google analytics och spårning av e-handel   174152  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   148904  
sexshop69 Grym och seriös sida!   154979  
mediacorner service   166073  
Sexkontakter.se Skönt   152294  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   161081  
electroworld Bra service   158431  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   157950  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   163585  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  157778  
SLIPSKUNGEN De suger   143338  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  151018  
syskonhuset Grym tvillingvagn   158840  
slipsladan Bra priser   152036  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   149663  
Jaktverket helt ok (1)  159582  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  161705  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  160893  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   158366  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   159076  
Nordiskark Super upplevelse   152927  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   142240  
glenza Nytt   140505  
buildor Rek varmt !   157594  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   158575  
Framcigarr AB framcigarr.se   166451  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  158645  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   160314  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn