Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   126560  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   125322  
google analytics och spårning av e-handel   126922  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   114083  
sexshop69 Grym och seriös sida!   115359  
mediacorner service   120897  
Sexkontakter.se Skönt   115361  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   114806  
electroworld Bra service   114601  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   113556  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   118533  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  112513  
SLIPSKUNGEN De suger   104073  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  113826  
syskonhuset Grym tvillingvagn   113978  
slipsladan Bra priser   112112  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   111672  
Jaktverket helt ok (1)  115380  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  113661  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  115294  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   116118  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   113346  
Nordiskark Super upplevelse   112887  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   104302  
glenza Nytt   105585  
buildor Rek varmt !   113144  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   113035  
Framcigarr AB framcigarr.se   115591  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  113195  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   115567  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn