Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   140701  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   139510  
google analytics och spårning av e-handel   141955  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   125526  
sexshop69 Grym och seriös sida!   127339  
mediacorner service   135472  
Sexkontakter.se Skönt   129536  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   128672  
electroworld Bra service   128707  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   127736  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   133177  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  126334  
SLIPSKUNGEN De suger   115873  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  128169  
syskonhuset Grym tvillingvagn   128544  
slipsladan Bra priser   126437  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   125543  
Jaktverket helt ok (1)  129452  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  124271  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  129492  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   129706  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   127390  
Nordiskark Super upplevelse   127121  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   116138  
glenza Nytt   117363  
buildor Rek varmt !   127438  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   126892  
Framcigarr AB framcigarr.se   130392  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  125758  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   128549  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn