Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   141087  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   139889  
google analytics och spårning av e-handel   142362  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   125814  
sexshop69 Grym och seriös sida!   127636  
mediacorner service   135821  
Sexkontakter.se Skönt   129861  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   129014  
electroworld Bra service   129043  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   128055  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   133595  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  126724  
SLIPSKUNGEN De suger   116188  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  128491  
syskonhuset Grym tvillingvagn   128888  
slipsladan Bra priser   126771  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   125907  
Jaktverket helt ok (1)  129852  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  124444  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  129817  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   130089  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   127830  
Nordiskark Super upplevelse   127454  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   116528  
glenza Nytt   117667  
buildor Rek varmt !   127789  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   127236  
Framcigarr AB framcigarr.se   130747  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  126143  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   128911  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn