Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   107719  
Gunilla Mann Kan Du ?   108860  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   106150  
mc-online.se Lurad   109746  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   104557  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   106898  
photowall Mycket bra!   105965  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   86154  
Idenätet snabb leverans (2)  96955  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   104755  
Förstora penis har fått större (4)  104525  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   100158  
Garntjänst fråga   98795  
VIPDOG Uppdatering av varor   102385  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  98734  
procore Vilket skönt utbud!!!   101962  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   102894  
DiaDirekt positivt   102577  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   100230  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  104143  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  101265  
Kiss Kiss Allting bra   86625  
Bulbs.se Supernöjd   107701  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  105112  
clazzyfashion svar   98367  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   92319  
clazzyfashion Bedragare! (2)  99704  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   89953  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   87391  
Theea.se nöjd (1)  111724  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda