Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   90961  
Gunilla Mann Kan Du ?   91159  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   91092  
mc-online.se Lurad   91238  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   89471  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   90872  
photowall Mycket bra!   86806  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   74935  
Idenätet snabb leverans (2)  86095  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   86603  
Förstora penis har fått större (4)  87461  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   87037  
Garntjänst fråga   86005  
VIPDOG Uppdatering av varor   86631  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  87057  
procore Vilket skönt utbud!!!   86404  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   87462  
DiaDirekt positivt   87162  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   86372  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  87497  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  86836  
Kiss Kiss Allting bra   75989  
Bulbs.se Supernöjd   88824  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  87649  
clazzyfashion svar   86062  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   75160  
clazzyfashion Bedragare! (2)  86827  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   77728  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   76563  
Theea.se nöjd (1)  91940  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda