Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   81897  
Gunilla Mann Kan Du ?   82248  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   82121  
mc-online.se Lurad   82738  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   81062  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   82257  
photowall Mycket bra!   78238  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   68452  
Idenätet snabb leverans (2)  78016  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   78303  
Förstora penis har fått större (4)  79200  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   78579  
Garntjänst fråga   77965  
VIPDOG Uppdatering av varor   78326  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  78556  
procore Vilket skönt utbud!!!   78124  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   78904  
DiaDirekt positivt   78804  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   77997  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  79031  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  78641  
Kiss Kiss Allting bra   69652  
Bulbs.se Supernöjd   80214  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  79028  
clazzyfashion svar   77860  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   69034  
clazzyfashion Bedragare! (2)  78598  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   71562  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   70671  
Theea.se nöjd (1)  83057  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda