Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Tusentals nyheter, blogginlägg och pressreleaser   80297  
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  80452  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  78342  
vuxenshoppen.se Bra   67286  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   76501  
Inreda Får ont i ögonen...   75759  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  74910  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   74316  
Saray.se Otroligt bra priser!!   64638  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   75595  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   74984  
Glossme.se rekommenderas!   74665  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   74916  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   75625  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  75104  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  75134  
elkatalogen.se Snabb service (2)  74357  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   75373  
photowall Photowall   75801  
Arbetshandsken Nöjd Kund   74408  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   75470  
OnlineDesign.se Wow!!!   76145  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   75448  
cleanfacility.se Kanon service!   73923  
butik21 Nöjd kund   74585  
butik21 Skumt? (2)  73705  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   74478  
butik21 snabb leverans   76715  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   77409  
Mediamagazinet Bra!   75257  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda