Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  79799  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   79243  
Tretti.se Nej tack tretti   83550  
AudioTech Mycket bra!   82876  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   83534  
hockeyprylar.se :D!!!   68555  
SthlmCompany Snabba   79921  
Rofa snyggt   64893  
smink.nu Hmm. (2)  79392  
Diarydreams Tjejtgrejer   81845  
Phoneq mobilsmycken Super!   77842  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  80305  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   84164  
zmaka.se svamp   81312  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  85476  
Minibike Sweden stöld (3)  80425  
Payson Helt störda (4)  78925  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  83002  
Inkclub Bäst (3)  79101  
LensWay 95%   82295  
Tretti.se vem (3)  80609  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   80365  
Unispel Mycket snabb support   81659  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   79541  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  82578  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  81370  
Bengans Skivbutik bengna   82549  
Benzler direkt Här finns allt   68619  
Lastbryggan AB Kund i många år!   86139  
Lenses4net Lenses4net   73942  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda