Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   126564  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   125327  
google analytics och spårning av e-handel   126922  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   114083  
sexshop69 Grym och seriös sida!   115360  
mediacorner service   120901  
Sexkontakter.se Skönt   115363  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   114808  
electroworld Bra service   114603  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   113559  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   118535  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  112515  
SLIPSKUNGEN De suger   104074  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  113829  
syskonhuset Grym tvillingvagn   113982  
slipsladan Bra priser   112117  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   111672  
Jaktverket helt ok (1)  115382  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  113662  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  115299  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   116118  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   113349  
Nordiskark Super upplevelse   112889  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   104305  
glenza Nytt   105585  
buildor Rek varmt !   113148  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   113037  
Framcigarr AB framcigarr.se   115593  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  113200  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   115569  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda