Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   140853  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   139770  
google analytics och spårning av e-handel   142216  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   125670  
sexshop69 Grym och seriös sida!   127520  
mediacorner service   135685  
Sexkontakter.se Skönt   129726  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   128843  
electroworld Bra service   128880  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   127926  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   133443  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  126524  
SLIPSKUNGEN De suger   116045  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  128356  
syskonhuset Grym tvillingvagn   128757  
slipsladan Bra priser   126648  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   125723  
Jaktverket helt ok (1)  129724  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  124330  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  129690  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   129850  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   127679  
Nordiskark Super upplevelse   127337  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   116428  
glenza Nytt   117513  
buildor Rek varmt !   127656  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   127095  
Framcigarr AB framcigarr.se   130594  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  125845  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   128653  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda