Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   154804  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   153808  
google analytics och spårning av e-handel   157156  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   136760  
sexshop69 Grym och seriös sida!   139869  
mediacorner service   149854  
Sexkontakter.se Skönt   142418  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   142872  
electroworld Bra service   142541  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   141829  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   147558  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  140145  
SLIPSKUNGEN De suger   128217  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  141432  
syskonhuset Grym tvillingvagn   142896  
slipsladan Bra priser   140024  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   138658  
Jaktverket helt ok (1)  143173  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  140447  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  143598  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   143283  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   141458  
Nordiskark Super upplevelse   140609  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   128230  
glenza Nytt   128778  
buildor Rek varmt !   141534  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   141322  
Framcigarr AB framcigarr.se   146236  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  140262  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   143107  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda