Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   171520  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   169980  
google analytics och spårning av e-handel   173588  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   148445  
sexshop69 Grym och seriös sida!   154397  
mediacorner service   165529  
Sexkontakter.se Skönt   151970  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   160459  
electroworld Bra service   157922  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   157438  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   163020  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  157155  
SLIPSKUNGEN De suger   142820  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  150682  
syskonhuset Grym tvillingvagn   158356  
slipsladan Bra priser   151667  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   149304  
Jaktverket helt ok (1)  159029  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  160835  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  160304  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   157844  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   158457  
Nordiskark Super upplevelse   152535  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   141721  
glenza Nytt   140097  
buildor Rek varmt !   157075  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   157975  
Framcigarr AB framcigarr.se   165713  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  157985  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   159708  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda