Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rehifi.se bra produkter   193921  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  197911  
STORTMODE.se Tusen tack!   183985  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   182279  
google analytics och spårning av e-handel   185358  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   157225  
sexshop69 Grym och seriös sida!   165370  
mediacorner service   177061  
Sexkontakter.se Skönt   158739  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   174050  
electroworld Bra service   169292  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   169046  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   174852  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  170115  
SLIPSKUNGEN De suger   153929  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  157388  
syskonhuset Grym tvillingvagn   169660  
slipsladan Bra priser   160099  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   156995  
Jaktverket helt ok (1)  171020  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  177866  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  172967  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   168636  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   171254  
Nordiskark Super upplevelse   161238  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   151644  
glenza Nytt   148305  
buildor Rek varmt !   168477  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   170722  
Framcigarr AB framcigarr.se   180781  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda