Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kommer inte lägga en krona till denna skojjare (1)  80179  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Inte samma som på bilden   81532  
Fiskehörnan Kanonställe   79087  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter inkasso men utan vara (10)  85873  
Viagra 100mg Bra Priser (3)  82189  
2win Bästa butiken (1)  75714  
Bloominghome Återkommande kund   76711  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter service!!! (1)  77407  
Nordic Pen Imports Underbara pennor   79071  
zmaka.se För Er som LAGAR mat!   67890  
Fashionqueen Tack min granne (4)  77974  
Fashionqueen WOW (2)  78476  
vadfansomhelst.se hello kitty klocka   76286  
Rockwear handla inte! (6)  84221  
tandapoteket.se Mkt nöjd!   78159  
Mediamagazinet Rekomenderas!   79235  
Records.SE Äntligen en skivbutik!   77432  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (2)  83842  
Gymprodukter.se Riktigt bra! (1)  78316  
dooly.se Köpa   76950  
Barngrottan Barnkläder snabb leverans, bra på alla sätt!   78468  
Målarduk.se - Konstnärsmaterial och Uppspända målardukar Proffsprodukter (1)  76999  
Café ett Inte helt nöjd (1)  77334  
grooming Riktigt bra produkter och snabb leverans   79797  
Armanos - Deli, Drinks & Wine armanos (1)  77736  
klocknet.se Klocknet.se ber om ursäkt för priceless :)   77521  
Bebisboken.se Mitt första år bok på webben   76902  
Parfymhuset.se Kanon!   79492  
Tusentals nyheter, blogginlägg och pressreleaser   81563  
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  81307  
    << sida 20 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik