Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kommer inte lägga en krona till denna skojjare (1)  107389  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Inte samma som på bilden   99417  
Fiskehörnan Kanonställe   94402  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter inkasso men utan vara (10)  102548  
Viagra 100mg Bra Priser (3)  99489  
2win Bästa butiken (1)  87540  
Bloominghome Återkommande kund   95552  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter service!!! (1)  88867  
Nordic Pen Imports Underbara pennor   94297  
zmaka.se För Er som LAGAR mat!   81418  
Fashionqueen Tack min granne (4)  98909  
Fashionqueen WOW (2)  95147  
vadfansomhelst.se hello kitty klocka   88961  
Rockwear handla inte! (6)  97527  
tandapoteket.se Mkt nöjd!   90242  
Mediamagazinet Rekomenderas!   91712  
Records.SE Äntligen en skivbutik!   91356  
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (2)  97973  
Gymprodukter.se Riktigt bra! (1)  96642  
dooly.se Köpa   93747  
Barngrottan Barnkläder snabb leverans, bra på alla sätt!   92289  
Målarduk.se - Konstnärsmaterial och Uppspända målardukar Proffsprodukter (1)  92000  
Café ett Inte helt nöjd (1)  95890  
grooming Riktigt bra produkter och snabb leverans   101012  
Armanos - Deli, Drinks & Wine armanos (1)  95420  
klocknet.se Klocknet.se ber om ursäkt för priceless :)   91509  
Bebisboken.se Mitt första år bok på webben   94318  
Parfymhuset.se Kanon!   93068  
Tusentals nyheter, blogginlägg och pressreleaser   97038  
Barngrottan Barnkläder Super! (1)  100388  
    << sida 20 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik