Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   61677  
zmaka.se Bra service & utbud   62318  
Ergohuset Tack (2)  62446  
Ergohuset Stor kunskap   62201  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   61104  
bilradiohuset.se Toppen!!!   61861  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  62350  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  61915  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  61654  
djurshopen dåligt upplägg (3)  61846  
MartinsColor.com Jättenöjd!   59278  
butik21 Stödstrumpor   61010  
Butik Stylish Mycket bra service!   62305  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   61948  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   60299  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  60391  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   62059  
butik21 stödstrumpor   50172  
Nu är tävlingen avgjord   60996  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  60399  
Kontors24.se Nöjd kund   63581  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   60697  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   60404  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  62326  
butik21 +++++   62239  
Spastugan.se Snabbt och bra!   59989  
GweiLo Snabbt fixat   63098  
butik21 Stödstrumpor   62824  
Spelexperten.com Bra utbud,   55307  
butik21 *   66034  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik