Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   78664  
zmaka.se Bra service & utbud   73895  
Ergohuset Tack (2)  76718  
Ergohuset Stor kunskap   75975  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   78586  
bilradiohuset.se Toppen!!!   75511  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  71952  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  76857  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  72878  
djurshopen dåligt upplägg (3)  77431  
MartinsColor.com Jättenöjd!   69650  
butik21 Stödstrumpor   78301  
Butik Stylish Mycket bra service!   75509  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   78979  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   69585  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  71888  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   76051  
butik21 stödstrumpor   57333  
Nu är tävlingen avgjord   74612  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  70914  
Kontors24.se Nöjd kund   78759  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   72056  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   73702  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  76575  
butik21 +++++   75841  
Spastugan.se Snabbt och bra!   69868  
GweiLo Snabbt fixat   80155  
butik21 Stödstrumpor   73330  
Spelexperten.com Bra utbud,   65148  
butik21 *   86115  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik