Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   77719  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   77805  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   75961  
noshame bara bra   77448  
butik21 kvalitet? (2)  85911  
Juvelbolaget dyrt   77474  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  70204  
butik21 toppenservice   79585  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  77698  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   62423  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  79360  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   78799  
Cyberphoto Ab Nätbutik   79313  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  77840  
Rumstid taklampa   77940  
butik21 Toppenstödstrumpor.   77438  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   75295  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   82381  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  76179  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  81143  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  84676  
Juvelbolaget Mycket bra priser   76712  
Ulrika Smycken Nmansmycken   73823  
butik21 Stödisar   78327  
Creations by Lis Toppen   74874  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   75104  
zmaka.se Supersnabb leverans!   83347  
butik21 Mycket nöjd!   81326  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   64134  
Kontorsmagasinet Bra leverans och priser   81217  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik