Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
hero4kids.se Bra service & snabba leveranser   62513  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  65633  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   54645  
butik21 Toppen   65336  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   62492  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   61599  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   60221  
noshame bara bra   64653  
butik21 kvalitet? (2)  62784  
Juvelbolaget dyrt   61410  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  60122  
butik21 toppenservice   60952  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  60418  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   51727  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  62033  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   61974  
Cyberphoto Ab Nätbutik   63071  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  61553  
Rumstid taklampa   60187  
butik21 Toppenstödstrumpor.   61331  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   61584  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   63274  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  62215  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  63933  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  65662  
Juvelbolaget Mycket bra priser   64779  
Ulrika Smycken Nmansmycken   60398  
butik21 Stödisar   63815  
Creations by Lis Toppen   61578  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   62382  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik