Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lilla Ugglan Leksaker ok   75382  
TV-idoler Kan varmt rekommenderas!   74744  
butik21 STÖDSTRUMPOR   80447  
Lilla Ugglan Leksaker Betyg   73572  
Vinboden Vinboden och Vincargo (1)  75239  
LasseLasseLiten Lasselasseliten   58664  
Erotikmagazinet.se förkläde med penis   77193  
TV-idoler netty.se   70731  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  97379  
stylebystars Snygg klänning!   77555  
bilnyckeln Bra med betalning via telefon   71906  
snusaeget.se Opålitlig   62317  
butik21 Rekommenderar!   73379  
Runns Webshop Runns.se (1)  71758  
butik21 Proffesionella! (1)  76483  
butik21 Butik21   73936  
butik21 Kanon   58175  
butik21 God SERVICE!   77032  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   78682  
butik21 Bra service och snabb leverans   73155  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   76615  
ExtremeFood De här va kul!   74373  
hittabutiks öppna register   74466  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   72373  
shabby Snabb leverans!   75739  
butik21 Till Per (4)  78374  
butik21 Snabb leverans! (2)  78970  
butik21 butik 21   80711  
Magdansbutiken Oseriös butik! (2)  81019  
butik21 Butik 21   82001  
    << sida 32 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik