Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Strumpbutiken Dyra   54247  
Lilla Ugglan Leksaker hehe   64517  
styrkadirekt.se Superservice   67519  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   65830  
Lilla Ugglan Leksaker ok   63639  
TV-idoler Kan varmt rekommenderas!   64688  
butik21 STÖDSTRUMPOR   64162  
Lilla Ugglan Leksaker Betyg   63852  
Vinboden Vinboden och Vincargo (1)  65330  
LasseLasseLiten Lasselasseliten   52118  
Erotikmagazinet.se förkläde med penis   62226  
TV-idoler netty.se   62086  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  86064  
stylebystars Snygg klänning!   61437  
bilnyckeln Bra med betalning via telefon   62831  
snusaeget.se Opålitlig   51511  
butik21 Rekommenderar!   62305  
Runns Webshop Runns.se (1)  63527  
butik21 Proffesionella! (1)  62480  
butik21 Butik21   62611  
butik21 Kanon   51177  
butik21 God SERVICE!   63068  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   65732  
butik21 Bra service och snabb leverans   62651  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   63788  
ExtremeFood De här va kul!   64196  
hittabutiks öppna register   62356  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   62974  
shabby Snabb leverans!   63108  
butik21 Till Per (4)  64650  
    << sida 32 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik