Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Seriehyllan väldigt nöjd!   109714  
Kino Shop missnöjd (2)  105441  
butik21 Stödstrumpor   98315  
Citypet Skitföretag. (3)  95985  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  122121  
butik21 service   105866  
LeoLine Coolast   86162  
Spastugan.se Toppen!   103237  
butik21 Kanon   105559  
schippers.se Kunnig   106554  
butik21 Stödstrumpor   119126  
Eleven Shop Kanon service   104590  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   110443  
procore Måste bara rekomendera..   110369  
butik21 Mycket nöjd!   100660  
butik21 Bra!!!!!!   94167  
loulou.se Snabb leverans!   100528  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   100177  
zmaka.se bzz   82542  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   96819  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  102173  
pagoni Toppen butik!   107340  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   109288  
Lovebox Mycket nöjd!!!   98198  
mattconcept En riktig kanonbutik!   98957  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   98978  
IaMias Jag är en återkommande kund   102305  
butik21 butik 21   103609  
butik21 jättebra service   100343  
butik21 Väldigt snabb leverans   95930  
    << sida 20 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-02-06 14:40
zmaka.se
ang beställning
jag beställde kryddor från erden 27 januari och jag har fortfarande inte fått dom jag betaldevia internetbanken så jag är faktiskt ganska besviken

/samantha
Läs inlägg                                    2008-02-08 14:43
zmaka.se
ang: ang beställning
hej samantha,
tack för din beställning från lördagen den 26/1. leveransen skickades inom 6 arbetsdagar och du bör ha fått den vid det här laget. vi försöker alltid leverera så snabbt som möjligt men ibland kan det ta någon dag extra beroende på när vi fått in beställningen. hoppas du blev nöjd med kryddorna, välkommen att höra av dig till info@svampbutiken.com

vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Kundtjänst
Läs inlägg                                    2008-02-18 19:40
zmaka.se
ang: ang beställning
hej
jag tyckte det tog lite lång tid men jag blev supernöjd med dom det var värt att vänta på dom samantha

/samantha