Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Seriehyllan väldigt nöjd!   110045  
Kino Shop missnöjd (2)  105724  
butik21 Stödstrumpor   98620  
Citypet Skitföretag. (3)  96270  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  122467  
butik21 service   106160  
LeoLine Coolast   86462  
Spastugan.se Toppen!   103537  
butik21 Kanon   105863  
schippers.se Kunnig   106890  
butik21 Stödstrumpor   119447  
Eleven Shop Kanon service   104898  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   110754  
procore Måste bara rekomendera..   110721  
butik21 Mycket nöjd!   100959  
butik21 Bra!!!!!!   94433  
loulou.se Snabb leverans!   100839  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   100495  
zmaka.se bzz   82845  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   97142  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  102463  
pagoni Toppen butik!   107689  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   109592  
Lovebox Mycket nöjd!!!   98502  
mattconcept En riktig kanonbutik!   99235  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   99289  
IaMias Jag är en återkommande kund   102612  
butik21 butik 21   103886  
butik21 jättebra service   100641  
butik21 Väldigt snabb leverans   96235  
    << sida 20 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex