Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Seriehyllan väldigt nöjd!   109989  
Kino Shop missnöjd (2)  105670  
butik21 Stödstrumpor   98554  
Citypet Skitföretag. (3)  96220  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  122411  
butik21 service   106102  
LeoLine Coolast   86408  
Spastugan.se Toppen!   103476  
butik21 Kanon   105803  
schippers.se Kunnig   106827  
butik21 Stödstrumpor   119405  
Eleven Shop Kanon service   104836  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   110681  
procore Måste bara rekomendera..   110643  
butik21 Mycket nöjd!   100901  
butik21 Bra!!!!!!   94370  
loulou.se Snabb leverans!   100785  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   100423  
zmaka.se bzz   82795  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   97092  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  102391  
pagoni Toppen butik!   107617  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   109528  
Lovebox Mycket nöjd!!!   98456  
mattconcept En riktig kanonbutik!   99178  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   99236  
IaMias Jag är en återkommande kund   102549  
butik21 butik 21   103831  
butik21 jättebra service   100584  
butik21 Väldigt snabb leverans   96181  
    << sida 20 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-09-08 16:46
rbsportline
inte alls särskilt bra. undvik.
köpte ett par skor men fick fel. fick ringa och tjata, men fick till slut ett par nya - i fel storlek. blev lovad ersättning för frakten för de tillbakaskickade skorna - men det var ett tomt löfte. fortfarande inga pengar efter två månader.

/Lisa
Läs inlägg                                    2009-09-11 19:08
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
och varför betalar du returfrakten när du fått fel vara bara det säger ju att du borde reagera.

/Kyngen
Läs inlägg                                    2009-09-23 10:44
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.

svar från rb sportline

om du vill ,lisa, så kan jag lägga in dina mejl så alla får se vad du har skrivit till mig, alltså inte ringt. första kontakten du tog var när du fick fel skor som vi då bad dig skicka tillbaka och vi skulle då skicka ett par nya skor till dig. du sa då att du skulle åka utomlands och skulle vara borta några veckor och att du skulle kontakta oss när du kom hem. när du sedan kom hem skickade vi ett par nya skor till dig som visade sig vara för små. du mejlar då till oss, inte ringer, och säger att du inte "orkar" skicka tillbaka skorna men önskar få frakten på 60 kr insatt på ditt konto. mig veterligen så har detta blivit gjort och skulle det nu vara så att det inte blivit det så hade du bara kunnat lyfta luren och ringt. vår kundsupport är öppen alla dagar, året runt mellan 9-21. kundservicen är vi extremt noga med och om du nu inte"orkar" skicka tillbaka dina skor för att få rätt så är det otroligt dålig stil av dig att försöka förstöra det goda rykte vi har när det gäller kundservice. att handla kläder och skor på internet kan innebära att storlekarna kan variera och inte passa. tänk på det i fortsättningen innan du tänker kasta skit på seriösa företag som gör sitt bästa för kunderna.

rickard björklund
rb sportline



/Rickard Björklund
Läs inlägg                                    2009-12-02 08:37
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
jag vet inte vad du har för krav lisa men jag har då inte upplevt en så här bra service på så många ställen.
jag kan varmt rekommendera rbsportline.se

/milton