Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
LampGallerian.se Tack   99553  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   98705  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   105186  
Lyckogram Mycket nöjd!   113097  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   84811  
Kinabutik Kinabutik gbg   96765  
Hyrahyra Grym sida   95554  
Hattpinnen Supernöjd   97518  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  95352  
frozza.se SNyggt Även för herr   98646  
provrummet Nöjd kund   106495  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  99638  
Solhem Inredning ny favorit (1)  97686  
Beauty4u Superbra öronljus!   94580  
LampGallerian.se underbart   100756  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   97768  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   97750  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  104706  
2FUN Kanonbra priser   83342  
uteungar.se Suveräna byxor   100962  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   106803  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  112771  
Dataknuten KK eller inte ?   104405  
Kino Shop kino shop framtid (1)  100408  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Handla på nätet   100215  
Kinabutik Grönt te   97188  
kidsbutik Toppenservice på en kanonbutikk!   105636  
Marina Design Bra service o bemötande   97797  
IT-Körskolan drygt som f** (2)  108547  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt, enkelt, nöjd   100908  
    << sida 30 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)