Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Seriehyllan väldigt nöjd!   109721  
Kino Shop missnöjd (2)  105445  
butik21 Stödstrumpor   98321  
Citypet Skitföretag. (3)  95987  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  122129  
butik21 service   105873  
LeoLine Coolast   86165  
Spastugan.se Toppen!   103238  
butik21 Kanon   105565  
schippers.se Kunnig   106563  
butik21 Stödstrumpor   119135  
Eleven Shop Kanon service   104592  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   110444  
procore Måste bara rekomendera..   110379  
butik21 Mycket nöjd!   100662  
butik21 Bra!!!!!!   94171  
loulou.se Snabb leverans!   100534  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   100180  
zmaka.se bzz   82549  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   96829  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  102179  
pagoni Toppen butik!   107351  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   109292  
Lovebox Mycket nöjd!!!   98204  
mattconcept En riktig kanonbutik!   98959  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   98983  
IaMias Jag är en återkommande kund   102313  
butik21 butik 21   103614  
butik21 jättebra service   100350  
butik21 Väldigt snabb leverans   95935  
    << sida 20 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin