Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Kanon!!   103592  
Live it Upplevelse Presenter Strul   98665  
Small To BIG Toppenbra butik!   100698  
zmaka.se Otroliga kryddor   96077  
Cabom Bra   96919  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   99499  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   99254  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   108818  
combatzone dålig service   95623  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   102600  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   95235  
Alfahane bra   104295  
Bloominghome Mycket vackra saker   105878  
Café ett Barnvänligt   111466  
urbana Nöjd Kund   96678  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   97917  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  97528  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   94341  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   98962  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenförsäljare   108521  
Cicograf namnskyltar (1)  108501  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Superdupernöjd (2)  100172  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kanon nöjd!   98221  
CDON.COM Handla 4 veckor före jul, leverans efter nyår   103515  
ipbutiken Skräpig e-handel.   94858  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore   94265  
clazzyfashion CLAZZY blåste mig på pengar (10)  99986  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter minneskort   93214  
jaktkeps.se Mycket kamoflage   95613  
Kino Shop nyhetssbrevet (2)  97028  
    << sida 32 (46) >>  
Läs inlägg                                    2013-12-19 15:26
DjurMaxi.se
dårlig service, seg levering og manglende varer
jeg sendte en mail med två frågor for 8 dager siden og har fortsatt ikke fått noe svar på denne... mail nr. 2 ble sendt i går, ingen svar her heller. det er riktig dårlig at det ikke finnes et telefon nummer som jeg kan ringe angående dette! det eneste jeg får beskjed om på det nummeret som jeg endelig fant er at jeg skal sende en mail. som aldri får noe svar.

jeg mottok mitt paket nå i går og må si at jeg er veldig missnøyd med dette. jeg bestilte 4 stk. varer og min kong satellite var ikke med. den blir plutselig ikke levert før i januar. det stod ingenting om dette verken da jeg bestilte varene, ikke i godkjenningsmailen eller på min side på hjemmesiden deres. det eneste som stod der var at estimert leveringstid var vecko 51? dette skal være en julklapp som jeg ikke har mulighet til å levere efter julafton.

jeg bestillte også en kong extreme goddie bone. jeg fikk ikke velge størelse på denne da jeg bestilte den og nå ser jeg at det er i størelse medium (16 kg hund). denne er alt for liten for den hunden som denne er julklapp til og hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den. igjen, ingenting jeg fikk beskjed om da jeg bestilte varen. riktig dårlig og unødvendige penger å bruke på noe som kommer å bli ødelagt med en gang!
jeg bestilte også en gummiring vatten apport som skal flyte på vatten. jeg har en av disse fra før av (kjøpt på eurocash) og det gjør den inte. det står heller ingenting på produkten at den skal det, men det gjør det på deres hemsida. igjen, riktig dårlig med informasjon og helt unødvendige penger for meg å bruke.

jeg har ventet i spenning i over 2 veckor på disse lekene også får jeg en så utrolig dårlig service. dette er virkelig inget jeg skal anbefale videre til mine venner!

/ missnøyd kund!

/Malin