Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   60629  
zmaka.se Bra service & utbud   61214  
Ergohuset Tack (2)  61199  
Ergohuset Stor kunskap   61144  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   59944  
bilradiohuset.se Toppen!!!   60808  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  61201  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  60785  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  60475  
djurshopen dåligt upplägg (3)  60835  
MartinsColor.com Jättenöjd!   58323  
butik21 Stödstrumpor   59953  
Butik Stylish Mycket bra service!   61122  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   60800  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   59342  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  59285  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   60807  
butik21 stödstrumpor   49267  
Nu är tävlingen avgjord   59957  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  59360  
Kontors24.se Nöjd kund   62383  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   59724  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   59268  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  61042  
butik21 +++++   61138  
Spastugan.se Snabbt och bra!   59030  
GweiLo Snabbt fixat   61879  
butik21 Stödstrumpor   61815  
Spelexperten.com Bra utbud,   54282  
butik21 *   64150  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn