Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   75027  
zmaka.se Bra service & utbud   71689  
Ergohuset Tack (2)  73844  
Ergohuset Stor kunskap   73285  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   74713  
bilradiohuset.se Toppen!!!   72805  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  70516  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  73954  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  71022  
djurshopen dåligt upplägg (3)  74102  
MartinsColor.com Jättenöjd!   67630  
butik21 Stödstrumpor   74492  
Butik Stylish Mycket bra service!   73036  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   75195  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   67872  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  69670  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   73466  
butik21 stödstrumpor   55998  
Nu är tävlingen avgjord   71899  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  69150  
Kontors24.se Nöjd kund   75726  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   69848  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   70989  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  73670  
butik21 +++++   73067  
Spastugan.se Snabbt och bra!   67966  
GweiLo Snabbt fixat   76510  
butik21 Stödstrumpor   71250  
Spelexperten.com Bra utbud,   63094  
butik21 *   82049  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn