Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Toppen   71116  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   67935  
TV-idoler Snabbt och smidigt!   66950  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   64889  
noshame bara bra   70005  
butik21 kvalitet? (2)  69415  
Juvelbolaget dyrt   66802  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  64906  
butik21 toppenservice   67026  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  66053  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   55808  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  67878  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   67634  
Cyberphoto Ab Nätbutik   68713  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  66897  
Rumstid taklampa   66007  
butik21 Toppenstödstrumpor.   66831  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   67036  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   69306  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  67549  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  69384  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  72105  
Juvelbolaget Mycket bra priser   69805  
Ulrika Smycken Nmansmycken   65327  
butik21 Stödisar   69307  
Creations by Lis Toppen   66770  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   67375  
zmaka.se Supersnabb leverans!   71829  
butik21 Mycket nöjd!   69905  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   58945  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn