Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   135536  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   421827  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  408089  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   493340  
Megashop Megashop till salu? (2)  719342  
dinhoj.se Dålig service   724885  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   739515  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   744881  
Swedish Grocery Store E-mail   729128  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   765568  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   772121  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   768107  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   762989  
t-shirtbymail.se Bra grejer   716282  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   726226  
bratex Fråga   753004  
Sovtex AB Betala   778054  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   754446  
Ettbud.se Gratis   730556  
Boldliving Nöjd   751524  
cannabislight.se Bra produkter   929558  
Sovtex AB gardiner   795971  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  701356  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   703734  
Fredashop fredashop-butik!   688487  
Amuletten Fin sida   693307  
Darkshadow.se Perfekt   665957  
Darkshadow.se Motörhead (2)  626465  
Norrstar Fysisk butik   599344  
scandinavianstuff.com Kostnad   591073  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris