Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   138018  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   424083  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  410308  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   495576  
Megashop Megashop till salu? (2)  722001  
dinhoj.se Dålig service   727829  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   742124  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   747655  
Swedish Grocery Store E-mail   731793  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   768596  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   775293  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   771275  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   766161  
t-shirtbymail.se Bra grejer   719526  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   729442  
bratex Fråga   756129  
Sovtex AB Betala   781285  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   757693  
Ettbud.se Gratis   733863  
Boldliving Nöjd   754756  
cannabislight.se Bra produkter   932980  
Sovtex AB gardiner   800530  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  705783  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   708249  
Fredashop fredashop-butik!   693050  
Amuletten Fin sida   697701  
Darkshadow.se Perfekt   670392  
Darkshadow.se Motörhead (2)  630821  
Norrstar Fysisk butik   603661  
scandinavianstuff.com Kostnad   595326  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-27 02:34
Fiskbilen
skit
köpte marulk från fiskbilen i tron att det skulle vara svensk marulk men nej. nya zeeland var det. blev helt grundlurad av försäljaren.

mvh
andreas

/Andreas
Läs inlägg                                    2007-09-27 09:15
Fiskbilen
ang: skit
hej!

våra försäljare har inte för vana att lura våra kunder vänd dig gärna till vår kundtjänst www.fiskbilen.se/kundtjaenst/ om du skulle vara missnöjd med något.

mvh
jonas

/Jonas, IT-ansvarig Fiskbilen
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)