Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Halland leather Manufacturing Bäst i kvalitet och stil   135677  
Elitneon Visual Communication Riktigt riktigt bra rakt igenom   421938  
canvasbutik Webshop i Sverige (5)  408221  
Megashop Megashop är nu en del av InkClub   493460  
Megashop Megashop till salu? (2)  719499  
dinhoj.se Dålig service   725078  
Låskompaniet.se 4 dagar på sej att hämta ut försändelse!   739664  
Kristinas Scrapbooking Kvalitativa produkter   745059  
Swedish Grocery Store E-mail   729296  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Bra kundservice   765753  
Nyehandel.se Igång på mindre än 24 timmar   772338  
Starta Enskild Firma Starta holdingbolag och Forex trading   768327  
Eva Annonssida Utmärkt annonseringsida   763190  
t-shirtbymail.se Bra grejer   716491  
Butik Täppan Nöjdare kan jag inte bli.   726423  
bratex Fråga   753204  
Sovtex AB Betala   778267  
SONZ NYTT OCH BEGAGNAT Lite prylar   754655  
Ettbud.se Gratis   730784  
Boldliving Nöjd   751733  
cannabislight.se Bra produkter   929784  
Sovtex AB gardiner   796308  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  701683  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   704079  
Fredashop fredashop-butik!   688808  
Amuletten Fin sida   693634  
Darkshadow.se Perfekt   666290  
Darkshadow.se Motörhead (2)  626779  
Norrstar Fysisk butik   599667  
scandinavianstuff.com Kostnad   591379  
    << sida 1 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-11-04 22:48
IaMias
iamias,helt underbara!
de är verkligen helt underbara!!! har köpt smink från dem ngr gånger och det har aldrig varit några problem.
när jag beställde ögonskugga fick jag den dagen efter att jag beställt, och beställde en palett för ett tag sen och den fick jag 2 dagar efteråt.
de har jättebra smink och håller vad de lovar, finns bara bra saker att säga om dem! =)

/Anneli
Läs inlägg                                    2009-11-05 13:57
IaMias
ang: iamias,helt underbara!
tack för de fina kommentarerna, alltid trevligt med nöjda kunder!

/Madeleine och Marie